سرخط خبرها

مصطفی صداقت: امسال با «ساکت» نیستم

  • کد خبر: ۱۱۷۸۳۱
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
مصطفی صداقت: امسال با «ساکت» نیستم
مربی مشهدی که ۲ قهرمانی جام‌حذفی در دو سال گذشته دارد، از زوج طلایی‌اش جدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مربی مشهدی فصل گذشته نساجی مازندران درحالی‌که قرار بود به‌عنوان دستیار همیشگی ساکت الهامی در لیگ‌برتر بیست‌ودوم روی نیمکت «هوادار» بنشیند، حالا از احتمال همراهی‌نکردن این تیم خبر می‌دهد. مصطفی صداقت که بعد از پیوستن ساکت الهامی به هوادار، به‌عنوان گزینه اول دستیاری او در این تیم تهرانی معرفی شد، حالا می‌گوید ممکن است با باشگاه تهرانی به توافق نرسد و امسال با ساکت الهامی نباشد. او دراین‌باره گفت: «متأسفانه باشگاه هوادار از حیث اوضاع مالی کمی مشکل دارد و طی صحبت‌هایی که در این مدت داشتیم، به این نتیجه رسیدم که احتمالا این فصل نتوانم در خدمت این باشگاه باشم.»

وی درباره همکاری با ساکت الهامی اظهار کرد: «دو قهرمانی جام‌حذفی در کنار ساکت الهامی در تراکتور و نساجی به‌دست آوردم و تجربه خوبی از همکاری با او دارم. اما فکر می‌کنم امسال نتوانم با ساکت باشم.» وی افزود: «یکی‌دو پیشنهاد لیگ‌برتری دیگر برای دستیاری دارم، اما پیشنهادی برای سرمربیگری در لیگ‌برتر ندارم.» صداقت با بیان صادقانه اینکه اگر بخواهد روی نیمکت تیمی به‌عنوان سرمربی بنشیند، باید از لیگ‌های پایین‌تر آغاز کند، اذعان کرد: «واقعیت این است که امسال قطعا به‌عنوان سرمربی در لیگ‌برتر نخواهم بود و اگر بخواهم نفر اول نیمکت باشم، باید از تیم‌های دسته‌های پایین‌تر شروع کنم و بعد از اثبات خودم به لیگ‌برتر بیایم.»

وی یادآور شد: «یک پیشنهاد از باشگاه پیام مشهد داشتم، اما نپذیرفتم. واقعیت آن است که معتقدم اگر می‌خواهم سرمربیگری را آغاز کنم، باید از باشگاهی باشد که شرایط ساختاری خوبی داشته باشد؛ به‌عنوان مثال باشگاه‌های صنعتی. زیرا اگرچه من سال‌هاست کار دستیاری می‌کنم، در سرمربیگری بی‌تجربه هستم و یک باشگاه ساختارمند بهتر می‌تواند به من کمک کند تا وارد این عرصه بشوم.» مصطفی صداقت خاطرنشان کرد: «آرزویم این است اگر قرار است سرمربیگری کنم یا تجربیاتم را در اختیار جوان‌ها بگذارم، در شهر خودم مشهد باشد. امیدوارم روزی این فرصت پیش بیاید.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->